Ja så sitter man her da å klør seg i hode..... har sett på delene i kodingsboksen. Foreløpig ser jeg ut som et stort spørsmålstegn. Hvordan skal alle disse bitene kommunisere med hverandre og hvordan skal jeg bruke dette redskapet i undervisningen i opp mot helse- og oppvekstfag?
Jeg får komme sterkere tilbake en annen dag.
Ønsker alle en fin helg og god 17. mai når den tid kommer
Jeg får komme sterkere tilbake en annen dag.
Ønsker alle en fin helg og god 17. mai når den tid kommer




Jeg deler forvirringen din over hvordan alle disse dingsene skal kunne kobles sammen og fungere, og jeg skal få de til å fungere i frisørfaglig sammenheng...
SvarSlettJa det er godt det er flere av oss. Tror rett og slett jeg slår den fra meg og ser på hva som finnes der ute i dag og trekker det meg inn i klasserommet så godt jeg kan. Så kan både boksen og tankene komme sterkere tilbake når jeg har større innblikk.
SlettDen har jeg ikke prøvd meg på og det blir heller ikke med det første:) Mye annet å sette seg inn i på dette studiet og med oppstart av nytt skoleår så er det greit å ta en ting av gangen:)
SvarSlettJeg har en plan. Elevene mine skal lære om fargesystemer. Additiv fargeblanding er et av systemene. (Lysfarger).Jeg kan lage en lampe med en rød, grønn og blå diode. Ved hjelp av hexagonkoder må det være mulig å blande seg frem til farger. Først må jeg få tak i dioder med farger.
SvarSlett